האם הטורטית שאכל ברגותי בתאו "הוברחה" ע"י השב"ס?

    עמית דניאל 1 Comment on האם הטורטית שאכל ברגותי בתאו "הוברחה" ע"י השב"ס?

    המחבל מרוואן ברגותי תועד שובר את שביתת הרעב, הלא ממש מוצלחת, עליה הכריז הוא בעצמו • התגובות סוערות ונעות בין תזות מופרכות על אי יכולת שביתת צום בטורטית ועד לתזה שנשמעת קצת פחות מופרכת: השב"ס גרם לברגותי לשבור את שביתת הרעב

    המחבל מרוואן ברגותי
    9:28
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on כת האיסיים, הפילוסופים והמשמעות היהודית לחיים טובים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלילה פורסם תיעוד וידאו ובו נראה מרוואן ברגותי, כשהוא אוכל בתאו. הרשת געשה סביב התיעוד משום שברגותי הכריז בקרב האסירים על שביתת רעב במחאה על "תנאיהם". שביתה שאגב, לא ממש צלחה ולא רשמה לברגותי הישג מרובה בעיקר לאור זאת שהשביתה באה מצדו של ברגותי על מנת לגרוף תמיכה והכרה פלסטינית.

    השאלה שנשאלה היא איך הגיעה הטורטית לתאו של ברגותי? אם נסיק מסקנות על פי דבריו של השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, הבוקר, התשובה נדמית כפעולה יזומה של שב"ס. תחילה אמר "כי כשהתחיל ברגותי להוביל את השביתה, הוא הופרד והועבר לבית כלא אחר" כשנשאל היאך יכול האוכל להימצא בתאו של ברגותי והאם יש אפשרות של ברגותי להבריח זאת, ענה כי הוא מניח שלברגותי היה קשה להבריח את הטורטית פנימה. כך אמר ארדן בריאיון לגל"צ.

    יצויין, כי השביתה לא צלחה במיוחד. ראשית, מחבלי חמאס לא שובתים רעב על פי הוראת ראשי ארגון הטרור מאחר וברגותי נחשב לבכיר בפת"ח. שנית, בתוך שורות הפת"ח המחבלים המצדדים באבו מאזן לא שתפו פעולה עם השביתה הזו. גם במצדדי ברגותי, נרשם קושי רב לשתף פעולה עם השביתה ובשבוע הראשון מאות אסירים הודיעו על הפסקת השביתה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גם אוכל זה יכול להיות דבר מסוכן מי יודע מה הם מעבירים איזה מסרים על ידי האכילה הזאתי שלו